marți, 5 martie 2013

6 întrebări despre eleganţă. Răspunde AUDREY HEPBURN ...

 
1. Ce înseamnă pentru dumneavoastră o femeie elegantă?

Eleganţa este înnăscută. Nu e o problemă de „toalete”, de rochii… .Am văzut ţărănci elegante şi copii eleganţi.

2. Eleganţa poate fi „educată”?

Poţi învăţa să iubeşti lucrurile frumoase şi să le înţelegi. În ceea ce priveşte moda, poţi urma sfaturile unui om de gust.

3. Este gustul, după părerea dumneavoastră, un instinct?

Desigur. Dar există reguli pentru a orienta acest instinct. Poţi învăţa să te îmbraci chiar dacă eşti elegantă „prin natură”.

4. Credeţi că eleganţa se schimbă şi se transformă? Cum puteţi aprecia această schimbare?

Eleganţa înseamnă să te schimbi odată cu moda, dar într-un fel personal. Fiecare femeie trebuie să adapteze moda personalităţii sale.

5. Vă consultaţi soţul în ceea ce priveşte felul în care vă îmbrăcaţi?

Enorm de mult şi în toate privinţele. Soţul meu alege odată cu mine, vine aproape întotdeauna cu mine când îmi aleg modelul. Mă amuză să-mi cumpăr lucrurile care-i plac lui şi mă simt mai sigură atunci când el e împreună cu mine. Are un gust formidabil. La început cumpăram fără el, dar lucrurile care nu-i plăceau nu le purtam niciodată.

6. Care sunt lucrurile pe care consideraţi că o femeie elegantă nu trebuie să le facă niciodată, lucrurile proscrise?

Trebuie ca o femeie să ştie culorile „care-i merg”, cele care o pun în valoare şi cele care o „dezavantajează”. Ceasul de mână nu se mai poartă după ora 6,30 seara. Discreţie totală. Mai bine să fii îmbrăcată „sever” decât să fii remarcată. Pe scurt : adevărata eleganţă „este atunci când” nu se spune despre o femeie „că are rochii frumoase”.

Dan Bihoreanu
„Mersi! Pardon!! Scuzaţi!!!”

Niciun comentariu: