sâmbătă, 29 iulie 2023

realizarea unui produs de îmbrăcăminte din materialele reciclate ale altui produs de îmbrăcăminte

 

Pentru realizarea unui produs de îmbrăcăminte din materialele reciclate ale altui produs de îmbrăcăminte am ales să transform o jachetă veche de damă într-o bluză de damă, transformându-i corespunzător reperele componente. 

Pentru aceasta am mers într-un magazin de haine second-hand și am ales ceva potrivit pentru acest proiect. Produsul pe care l-am găsit este o jachetă de damă, care nu este atât de veche dar este expusă totuși la articole prepurtate.

Materialul de bază al jachetei este o țesătură din fibre tip mătase (fibre textile chimice care imită mătasea, adică fibre textile obținute din polimeri chimici și care au proprietăți asemănătoare cu proprietățile fibrelor de mătase obținută natural de la viermele de mătase), prezintă un drapaj foarte mic (adică are o tentă puțin scorțoasă) și are un desen în dungi subțiri verticale într-un colorit galben-bej-negru, cu tentă foarte mare spre culorile deschise. Am ales acest produs în mod special pentru această proprietate a materialului, drapaj mic, pentru a se potrivi cu ideea de design pe care vreau să o aplic bluzei în care vreau să transform jachetă. 

Niciun comentariu: